Vi har guider som täcker det mesta av det du behöver hjälp med.
Du kan när som helst välja att säga upp en tjänst som du har hos oss genom att kontakta vår kundtjänst via telefon, skapa ett ärende på Mina sidor eller via bemannad chatt om du är verifierade via BankID.Vi tar inte emot uppsägningar via epost.
Du som kund får därefter en skriftlig uppsägningsbekräftelse på Mina Sidor. Notera att vi behöver ditt personnummer eller kundnummer för att vi enklast ska hitta dig och glöm inte att ange det datum som du önskar ha tjänsten uppsagd till.
Ska du flytta ifrån din nuvarande bostad finns det en stor chans att du kan ta med dig ditt abonnemang till din nya adress. Du kan kontrollera detta genom att söka på adressen i vår beställningsportal som du finner genom att klicka här. Vill du flytta med dig dina tjänster så kontaktar du sedan vår kundtjänst på mail eller telefon.
Vid flytt av tjänst bjuder vi på inkopplingsavgiften.
Har du en viss bindningstid på en tjänst så går det givetvis bra att avsluta det tidigare än avtalat datum. Du får dock betala avgiften för den tiden som du har kvar på kontraktet. Du kan även kostnadsfritt överlåta dina tjänster genom att fylla i en överlåtelseblankett som du sedan skickar in till oss på brev eller via e-post. Observera att om du skickar in blanketten via e-post så godtas den enbart i inskannat format.