Hur kan vi stå till tjänst?

Vi har guider som täcker det mesta av det du behöver hjälp med.

Privatkund Företagskund Driftstatus

Abonnemang

Flytt av tjänst

Ska du flytta ifrån din nuvarande bostad finns det en stor chans att du kan ta med dig ditt abonnemang till din nya adress. Du kan kontrollera detta genom att söka på adressen i vår beställningsportal som du finner genom att klicka här. Vill du flytta med dig dina tjänster så kontaktar du sedan vår kundtjänst via bemannad chatt, Mina Sidor eller telefon. Se till att du har med dig alla relevanta uppgifter (inklusive lägenhetnsummer om det är en lägenhet).

Att flytta din tjänst kostar ingenting, och vi bjuder på inkopplingsavgiften. Notera dock att du på din nya adress kanske tillhör ett annat nät och att avgiften och tillgängliga hastigheter därför kan skilja sig.

Det är viktigt om du informerar oss i god tid  innan flytten så att vi hinner registrera den och kontrollera tillgänglighet.

Flyttanmälan från tredje part

Vi kan inte acceptera en flyttanmälan som kommer från en tredje part om inte en fullmakt för detta har utfärdats.

Uppsägningen måste alltså komma från dig personligen.