How can we be of assistance?

Our guides cover most inquiries.

Private customer Corporate customer Service status

Telephony

För att se din samtalsspecifikation varje månad så loggar du in på tc.ownit.se.

Sedan fyller du i ditt telefonnummer (inklusive riktnummer) samt det lösenord som du fick i välkomstmejlet när du beställde din telefonitjänst.

Om du har glömt eller inte hittar ditt lösenord så kan du kontakta vår kundtjänst på ownit.se/kundservice för att få ett nytt.

sas1.jpg

När du är inloggad på tc.ownit.se så trycker du in dig på Fakturor som du hittar under Administration.

sas2.jpg

Välj sedan vilken faktura du vill se. Du kan se samtalsspecifikation från de senaste tre månaderna, vänligen kontakta kundservice om du önskar tidigare specifikationer.

Specifikationerna är uppdelade i tre olika kategorier.

sas3.jpg

Del 1.

En summering på den totala kostnaden, gäller alla nummer, alla samtal.

Del 1.

Del 2.

Visar en summering på ett speciellt nummer.

Har man fler telefonnummer listas samtliga i den här delen med egen summering.

Del 2.

Del 3.

Samtalsspecifikation.

Här ser du vilka exakta nummer som ringts, hur länge de varade och vad de enskilda samtalet kostade.

Del 3.